GWS - slide 01
GWS - slide 01 - copy

Wil jij meedoen met de (gratis) activiteiten voor oud-leerlingen van de Goudse Weekendschool?

Regelmatig horen we van oud-leerlingen dat ze graag betrokken blijven bij de Goudse Weekendschool. Ze willen nog eens een gastdocent spreken om meer te weten te komen over een bepaald beroep, contact houden met andere leerlingen van de Weekendschool of als vrijwilliger of gastdocent actief worden. Ook komen ze met vragen over het vinden van een stage of het kiezen van een vervolgopleiding.

Het goede nieuws is: of je nu 1 of 11 jaar geleden op de Goudse Weekendschool hebt gezeten, je bent als oud-leerling van harte welkom!

Wat organiseren we voor oud-leerlingen?

We organiseren activiteiten die jou inspireren en informeren!

• workshops over bijvoorbeeld Fotograferen, Presenteren of Leren leren
  • een bedrijfsbezoek, zo bezochten we het hoofdkantoor van Centric en volgden we daar workshops
  • een meet & greet met een interessante gastdocent: stel deze gastdocent elke vraag die je maar kunt bedenken
  • een leerzame en leuke activiteit, zo gingen we met een groep oud-leerlingen al puzzelend op stap door de binnenstad (Geocaching)
  • heb je zelf een goed idee voor een activiteit? Laat het ons weten, dan organiseren we het samen!

Meedoen met deze activiteiten is leuk en interessant. Maar het is ook nuttig: je leert beter samenwerken, presenteren en communiceren en je geeft een boost aan je algemene ontwikkeling en zelfvertrouwen!

Daarnaast kun je bij ons terecht met vragen over bijvoorbeeld het vinden van een stage of het kiezen van een vervolgopleiding. Ook als vrijwilliger of gastdocent ben je natuurlijk van harte welkom bij de Goudse Weekendschool.

Al onze activiteiten zijn gratis omdat onze partners – enthousiaste bedrijven/organisaties en de gemeente Gouda – de kosten betalen. Deze partners steunen ons omdat ze het heel belangrijk vinden dat kinderen naar de Goudse Weekendschool gaan!

Meld je vandaag nog aan!
Farah, Eline, Younes, Levi, Yang, Eslam, Nancy en vele anderen gingen je al voor!
We kijken ernaar uit je weer te ontmoeten!

Heb je een vraag over de Goudse Weekendschool?
We horen het graag!