Ben je nieuwsgierig naar de Goudse Weekend-school maar heb je de proeflessen van september gemist? Geen probleem, meld je snel aan, dan maken we een afspraak met je voor het volgen van een proefles.

Zit je in groep 7 of 8? Dan ben je welkom op de Goudse Weekendschool. Drie klassen met leerlingen uit groep 7 en 8 uit alle wijken van Gouda volgen op zondag lessen, niet over rekenen en taal maar over Gezondheid of bijvoorbeeld Veiligheid. Je krijgt les van gastdocenten: een timmerman, advocaat of bijvoorbeeld de burgemeester. Er zijn 26 lesdagen per jaar.

Meedoen met de Goudse Weekendschool is goed voor je algemene ontwikkeling, taalvaardigheid en zelfvertrouwen. Ook leer je beter samenwerken, communiceren en presenteren. Meedoen aan de Goudse Weekendschool is goud voor je toekomst!

De lessen van de Goudse Weekendschool zijn gratis omdat enthousiaste bedrijven uit de Goudse regio en de gemeente Gouda de kosten betalen.

Klik hier om je aan te melden voor een proefles

Meer informatie over de Goudse Weekendschool: kijk verder op deze site of bel/app naar
06 42 3377 86.