Op zondag 14 juli beleefde Michelle den Edel haar laatste lesdag als coördinator/leerkracht van de Goudse Weekendschool. Michelle is vanaf de start in 2010 betrokken geweest bij de Goudse Weekendschool en bouwde zo mee aan het bouwwerk dat er nu staat. Iets om trots op te zijn!

Michelle heeft in al die jaren heel wat leerlingen begeleid. Met hart en ziel leerde ze de kinderen dat je veel kunt bereiken, als je maar een duidelijk doel hebt en je daarvoor in wilt zetten.

Na afloop van de laatste lesdag voor Michelle organiseerden we een Zoete Inval. Het werd een gezellig samenzijn met vrijwilligers, collega’s, oud-collega’s, oud-leerlingen, bestuursleden enz enz. Michelle werd uitgebreid in het zonnetje gezet door haar collega’s Nynke van den Brink en Linde Kuipers. Namens het bestuur sprak Cristel Wieman warme woorden. Een lijvig NegenjaarVerslag met bijdragen van vele betrokkenen en foto’s van de afgelopen jaren was een van de cadeaus en een mooi aandenken aan 9 jaar Goudse Weekendschool.

Het ga je goed Michelle!