Later deze maand gaan onze deuren weer open voor onze leerlingen voor twee boeiende en leuke ‘echte’ lesdagen. We kijken er naar uit om onze leerlingen na al die weken eindelijk weer te ontmoeten!

Op zondag 7 en 14 juni werken we nog digitaal met onze klassen. De eerste ‘echte’ lesdag (21 juni) staat er een actieve buitendag op het programma. De tweede lesdag (28 juni) steken de leerlingen hun handen uit de mouwen bij Praxis in Gouda tijdens een lesdag die past bij het thema ‘Ontdek de Bouw’ (2e jaarsleerlingen) of ‘Natuurwijsheid’ (1e jaarsleerlingen).

De laatste twee zondagen van dit schooljaar reserveren we voor gesprekken met leerlingen en ouders. We kijken terug op het afgelopen jaar en vooruit naar het nieuwe schooljaar. Ook ontvangt de leerling die dag een certificaat met daarop zijn/haar talenten of kwaliteiten. Een mooi einde van een bijzonder schooljaar!

– We houden ons bij al onze activiteiten aan de richtlijnen van het RIVM. –