Werk je graag met groepen kinderen? Wil je je inzetten voor gelijke kansen? Voor volgend schooljaar zoeken we een leerkracht (betaald) voor 24-28 zondagen.

De lesdagen (op school of op werkbezoek) worden voorbereid door een collega (leerkracht/coördinator) die een parallelklas draait. Je zorgt voor een positief pedagogisch klimaat en inspireert kinderen van 10 tot 12 jaar tot groei en ontwikkeling. Een lesbevoegdheid is niet noodzakelijk, wel enige ervaring in bijvoorbeeld onderwijs, welzijnswerk of buitenschoolse opvang. Het aanvragen van een VOG is onderdeel van de sollicitatieprocedure. Sta jij met plezier voor de klas en inspireer je kinderen tot ontwikkeling? We ontvangen graag jouw reactie! Ook als je beschikbaar bent als vervanger, horen we graag van je. Mail naar info@goudseweekendschool of bel (06) 42 3377 86.

Lees hier de gehele vacature.