Ben je nieuwsgierig naar de Goudse Weekendschool en zit je in groep 7 of 8? Meld je dan snel aan voor een proefles op zondag 12 september, zondag 19 september of zondag 26 september.

Op de Goudse Weekendschool ontdek je de wereld. Dat is goed voor jouw algemene ontwikkeling, taalvaardigheid en zelfvertrouwen. Ook leer je beter samenwerken, communiceren en presenteren. Meedoen aan de Goudse Weekendschool is goed voor je toekomst!

Ruim 60 leerlingen uit groep 7 en 8 uit alle wijken van Gouda volgen op zondag lesdagen. Niet over rekenen en taal maar over Gezondheidszorg of bijvoorbeeld Orde & Veiligheid. Je krijgt les van gastdocenten: een timmerman, advocaat of bijvoorbeeld de burgemeester. Er zijn 25 lesdagen per jaar.

De lessen van de Goudse Weekendschool zijn gratis omdat enthousiaste bedrijven uit de Goudse regio en de gemeente Gouda de kosten betalen.

Meer informatie over de Goudse Weekendschool: kijk verder op deze site of bel/app naar 06 42 3377 86.

– We houden ons bij al onze activiteiten aan de richtlijnen van het RIVM. –