Afgelopen zondag zijn de klassen van meester Jaap en juf Carola van start gegaan met het blok: Ontdek de bouw!

We mochten langskomen bij Kraanbedrijf Nederhoff, al jaren een geliefde partner van de Goudse Weekendschool.

De mannen van Nederhoff hadden een vijftal activiteiten voor ons klaargezet, waarbij ieder kind mocht ervaren hoe het is om in een hijskraan te zitten en hoe je een hijskraan bestuurt. De leerlingen hebben onder andere een auto opgetild, een band om een pion geschoven en een stapel pallets verplaatst. Ook beantwoordden de medewerkers van Nederhoff met plezier alle vragen van de leerlingen. Door deze lesdag leerden de leerlingen vooral dat het echt precisiewerk is om met zulke grote kranen te werken.
We bedanken iedereen van Nederhoff nogmaals hartelijk voor de fijne en leerzame dag!