De leerlingen van de Zomeracademie werken in de zomervakantie 2 weken hard aan onder meer rekenen en taal. Twee middagen nemen wij ze mee de wereld in: goed voor hun algemene ontwikkeling en zelfvertrouwen!
Architect Nico Knipscheer laat de leerlingen met andere ogen kijken naar Gouda en naar de wijk waar ze wonen. En… met dank aan het Broederschap Sint-Jan, beklimmen ze die middag het dak van de Sint-Jan!
Onder leiding van instructeurs van SPB – opleidingsbedrijf voor de bouw, gaan de leerlingen de 2e middag aan de slag: ze maken onder meer een tablethouder en een poppetje van pvc-buis. Dat wordt genieten!
Met dank aan Broederschap Sint-Jan, gemeente Gouda, Brede School Gouda, Sint-Jan Gouda, architect Nico Knipscheer en SPB, opleidingsbedrijf voor de bouw.